fredag den 21. september 2018

SENSOMMERTILBUD

Sommerferien er for længst forbi, efteråret har meldt sin ankomst og mange af os drømmer om en fantastisk sensommer, der minder om den sommer, vi har haft i år. 
De der varme sensommer dage gør bare et eller andet ved os.

Jeg kan ikke garantere din sensommer, men jeg give dig et godt
som giver lidt af den samme fornemmelse i kroppen.

I resten af september samt hele oktober smider jeg en ekstra behandling på, hvis du køber et klippekort. D.v.s.
4 behandlinger for 1.300,-
eller 
6 behandlinger for 2.100,-
Tilbuddet gælder uanset om du har fået  behandling af mig før eller det er dine første.
Dog kun et sensommerklippekort pr. person.

Så kæmper du med stress, hold i nakken, lænd eller ryg, muskelspændinger, museskader, spændingshovedpine, manglende livsmod eller noget helt andet er det tiden at opleve hvordan ManuVision kan giver dig varme og blødhed i kroppen samt følelsen af lethed, stilhed og frihed.

Jeg håber at se dig
Kærligst Henriette 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar