søndag den 1. januar 2017

En lille bitte rettelse.....

Jeg har i dag lavet en lille bitte rettelse på siden her, som nok de færreste ville bemærke.
Før var overskriften:
ManuVision
ved elev
Henriette Vandal

Som det ses øverst er "elev" blevet slettet.

Dette fordi jeg i december bestod begge eksamener og i dag kan kalde mig:
ManuVision-behandler og -træner.

Det betyder, at årsskiftet samtidig bliver et skifte for mig, hvor min energi ikke i så høj grad vil ligge på min uddannelse, men på hvordan den skal integreres fremadrettet i mit liv. Og hvordan jeg bedst muligt kan integrerer mine færdigheder i andres liv.

Samtidig vil bloggen her forhåbentlig blive mere aktiv - og bedre besøgt :-)

Jeg glæder mig til at tage rigtig hul på 2017.
Det bliver et spændende år, hvor jeg håber at møde rigtig mange nye og gamle på briksen og i træningssalen.

GODT NYTÅR.

  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar